Laz Usulü Kafiyeli Manilerle Birlikte Fotoğraf Dersi.:) - MACROCAM

728x90 AdSpace

Yayınlar
1/15/2010

Laz Usulü Kafiyeli Manilerle Birlikte Fotoğraf Dersi.:)



Aylık Yayınlanan 'Foto Forum' isimli dergiden,İşte her sayısında yer alan Laz usulü derslerden bazıları şöyle:)

Ders Konusu: Filtreler

Karadağ Ormanında Kovaladım Ayıyı,Hava Sislendüğünde Kullaniruk Sarıyı,Baktum Karsıda Rize,Taktum Bi Polarize,
Net Ettum Beş Yüzlüğü,Geldik Yarlan Göz Göze,Mavi Renkli Filitre,
Tenleri Koyi Eder,Süt Beyazi Fadimem,Birdenbire Oldi Esmer

Ders Konusu: Objektifler
Gelinler Ellerine,Kina Yakarlar Kina,Teleylan Bakılınca,
Ayşem Gelur Yakina,Bi Evde iki Bacı,Allahum Bana Acı,
Yarim Sığmaz Vizöre,Yok Mi Bi Geniş Açı,Haçan Girdi Horona,
Titrer idi Omizi,Böcuk Çekilaceksa,Takaruz Makromizi

Ders Konusu: Diyaframlar
Dügün Güni Gelende,Göğe Mermi Saçulur,Diyafram Göze Benzer
Kisilur da açilur
Barmaklarum üşidi,Diyafram açamadum,Kaynatam basti bizi
Becerip kaçamadum
Vermez ise bubasi,Anlaşur da kaçaruk,Az ışıklı yerlerde
Diyaframi açaruk

Ders Konusu: Fotograf çekimi
Dik tutup makinayi,Vizöründen bakaruk,Alan derinluğuni
Diyaframlan sağlaruk
Yüksek enstantaneylan,Çekilur uçan arı
Güneş battıktan sonra,Kullanun B ayarı
Perde obtüratörün,Püsküli ben olayım,Kablo deklanşör gibi
Belune dolanayım

Ders Konusu: Filmler
Filimum yüksek ASA,Gren yapacak gren
Yitirdum Fadimemi,Yok midur oni gören
Filimin üst tarafı,Gümüş kaplıdır gümüş,Gel karanlık odama
Edelum senle cümbüş
Filim çektim bin ASA,Diyafram kısa kısa,Kaynanam koyi çıkmış
Ne gam ettum ne tasa

Buyrun burdan wepsitesi:
Laz Usulü Kafiyeli Manilerle Birlikte Fotoğraf Dersi.:) Reviewed by kuvvetmiraj on 1/15/2010 Rating: 5 Aylık Yayınlanan 'Foto Forum' isimli dergiden,İşte her sayısında yer alan Laz usulü derslerden bazıları şöyle:) Ders Konusu: Fil...

Hiç yorum yok:

HoşGeldiniz.. Blog Yazısını Okudunuz Düşünce ve Yorumunuzu alalım...