Aksesuar Olmadan,Foturaf Çekilur mi?(Laz Usulü Fotoğraf Dersleri)::) - MACROCAM

728x90 AdSpace

Yayınlar
1/18/2010

Aksesuar Olmadan,Foturaf Çekilur mi?(Laz Usulü Fotoğraf Dersleri)::)

Kaçkarın soğuk suyi,Deldi bağrımı deldi
Dersimuzun sırasi,Aksesuara geldi
Kalandar soğuğunda,Lahana ekilur mi
Aksesuar olmadan,Foturaf çekilur mi
Yayla kelifterinde,Hem ağa var hem de bey
Güneş vurmasun diye,Takaruk Parasoley
Atum koşti yoruldi,Verdum oğa biraz ot
Düşük enstantanede,Kullanıruk tiripod
Ara halka takilur,Objektif gerisine
Yanaşıruk konunun,Sanki içerisine
Uzatma tüpterini,Objektife tak da gel
Konu nasi büyüdi,Bi gözinlen bakta gel
Hiç bişe körük kadar,Koniya yaklaşamaz
Koninun detaylari,Gizli sakli kalamaz
Makinam çok eskidi,Geldi yirmi yaşina
Monopod baston gibi,Taşinur tek başina
Kablo deklanşörümi,Kestum da kısa ettum
Makinaya takinca,Anladum hata ettum
Objektifte güneşluk,Saydum ona bi boşluk
Fadimeme yalvardum,Etmedi bana eşluk
Kestum gürgen oduni,Gömleğumden çıktı ter
Objektifum yetmedi,Takdum oğa konverter
İlavedur merceğum,Bi makro çekeceğum
Fadimem küsti bana,Aca ben nedeceğum
Her zaman çekim yapsun,Boş durmasun elinuz
Yarınki dersimuzi,Çalişıp da gelinuz
Aksesuar Olmadan,Foturaf Çekilur mi?(Laz Usulü Fotoğraf Dersleri)::) Reviewed by kuvvetmiraj on 1/18/2010 Rating: 5 Kaçkarın soğuk suyi,Deldi bağrımı deldi Dersimuzun sırasi,Aksesuara geldi Kalandar soğuğunda,Lahana ekilur mi Aksesuar olmadan,Fotu...

Hiç yorum yok:

HoşGeldiniz.. Blog Yazısını Okudunuz Düşünce ve Yorumunuzu alalım...